Як ми доставляємо товар

  • Уникаєте зайвих контактів? Замовляйте доставку додому!
    Зробіть у замовленні відмітку "Нова Пошта" - доставка за адресою" або "Інші служби - за домовленістю" та вкажіть свою адресу замість номера відділення.

    Адресна доставка коштує трошки більше від звичайної, а при замовленні від 2000 грн ви оплачуєте тільки різницю між вартістю доставки на відділення та адресною.

    Ви також можете оформити адресну доставку з післяплатою та оплатити замовлення кур'єру (діє для замовлень від 500 грн).
  • Передоплата
    Усі замовлення до 500 грн ми відправляємо тільки по передоплаті.

    Ми приймаємо передоплату на зручну для вас банківську картку.

    При замовленні на 2000 грн і більше - доставимо безкоштовно до найближчого до вас відділення кур'єрської служби.

    При замовленні менше 2000 грн - доставка за тарифами перевізника.

    Ми відправляємо тільки з передоплатою 50% товари таких брендів:

    • Herevin
    • Luminarc
    • Arcoroc
    • Pyrex
    • Tramontina
    • Arcopal
    • Arc
    • Ipec
    • Ringel
    • Apulum
    • Limited Edition
    • O'Cuisine
    • Qlux
    • Tefal
    • Westhill
    • Bordallo Pinheiro
    • ОСЗ
  • Післяплата (оплата при отриманні на пошті)
    "Гурманіка" також доставляє замовлення післяплатою (на суму більше 500 грн, окрім брендів, про які говориться вище).

    Комісія за післяплату встановлюється компанією-перевізником, зазвичай це 2% від вартості товару.

    При замовленні на 2000 грн і більше - ви оплачуєте тільки комісію за післяплату, сама доставка на відділення лишається безкоштовною.
  • Зберігання товару на відділенні
    Посилка зберігається на відділенні до 5 днів, а після цього автоматично повертається до нас на склад.

    Повторна відправка можлива за домовленістю з менеджером та з компенсацією доставки.
  • Якість упаковки та претензії до посилок
    Перед доставкою ми обов'язково перевіряємо весь посуд на сколи та інший брак. Скляний, фаянсовий, порцеляновий, керамічний посуд, крім заводської упаковки, додатково пакуємо в гофрокартон або бульбашкову плівку (безкоштовно).

    Будь ласка, перевірте комплектність посилки, а також цілісність усіх її елементів при отриманні, в присутності кур'єра або у відділенні служби доставки. Якщо є претензії - бій, сколи, порушена упаковка - складіть акт у присутності співробітника відділення. Після того, як ви покинули відділення, такі заяви не приймаються.

    Також дивіться сторінку Повернення та обмін.