Обмін та повернення товару
При потребі ви можете повернути або обміняти куплений товар, згідно з Законом про захист прав споживачів (закон № 3161-IV «Про захист прав споживачів» (далі в тексті - «Закон»), прийнятий 01.12.2005 року).
При наявності такого товару у продажу, Ваша вимога має бути виконана негайно.
Перевірка якості продукції покупцем здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки.
Якщо товару немає в наявності, то Ваша вимога повинна бути задоволена не пізніше, ніж через 2 місяці після звернення.
В іншому разі, ви маєте право право пред'являти вимоги щодо повернення грошових коштів або заміни товару на аналогічний з перерахунком вартості покупки.
Якщо вартість нового товару такої ж марки, моделі і т.п. змінилася, то при заміні дефектного товару перерахунок його ціни не проводиться. Перерахунок вартості проводиться у разі заміни на аналогічний товар іншої марки або моделі. Причому при збільшенні вартості нового товару перерахунок проводиться щодо ціни товару в момент обміну, а при зменшенні вартості – щодо ціни в момент покупки.
Грошова сума за неякісний товар може бути компенсована в день повернення товару, або протягом наступних 7 календарних днів, але не пізніше.
У статті 9 Закону говориться про права споживача у разі придбання товару відповідної якості. Якщо з якоїсь причини Ви не можете користуватися купленим Вами якісним товаром (через розмір, модель, колір або інші причини), за Вами залишається право замінити його на аналогічний товар.