Обмін та повернення посуду та текстилю, що не підійшов

  • Обмін та повернення товару
    При потребі ви можете повернути або обміняти куплений товар, згідно з Законом про захист прав споживачів (закон № 3161-IV «Про захист прав споживачів» (далі в тексті - «Закон»), прийнятий 01.12.2005 року).

    При наявності такого товару у продажу, Ваша вимога має бути виконана негайно.

    Перевірка якості продукції покупцем здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки.

    Якщо товару немає в наявності, то Ваша вимога повинна бути задоволена не пізніше, ніж через 2 місяці після звернення.

    В іншому разі, ви маєте право право пред'являти вимоги щодо повернення грошових коштів або заміни товару на аналогічний з перерахунком вартості покупки.

    Якщо вартість нового товару такої ж марки, моделі і т.п. змінилася, то при заміні дефектного товару перерахунок його ціни не проводиться. Перерахунок вартості проводиться у разі заміни на аналогічний товар іншої марки або моделі. Причому при збільшенні вартості нового товару перерахунок проводиться щодо ціни товару в момент обміну, а при зменшенні вартості – щодо ціни в момент покупки.

    Грошова сума за неякісний товар може бути компенсована в день повернення товару, або протягом наступних 7 календарних днів, але не пізніше.

    У статті 9 Закону говориться про права споживача у разі придбання товару відповідної якості. Якщо з якоїсь причини Ви не можете користуватися купленим Вами якісним товаром (через розмір, модель, колір або інші причини), за Вами залишається право замінити його на аналогічний товар.
  • Як покупець, ви зобов'язані:
    • Перед використанням продукції ретельно вивчити прикладену документацію з інструкціями з експлуатації;
    • Звернутися до продавця при виникненні додаткових питань про правила і умови експлуатації до початку використання продукції;
    • Дотримуватися правил, заходів безпеки та особливості експлуатації товару;
    • Використовувати продукцію виключно за призначенням;
    • З метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару – дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.
  • Обмеження для обміну та повернення товару
    Обмеження № 1. Обміняти (повернути) якісний товар можна, якщо він не був у вживанні (не використовувався), не порушена упаковка, зберігся товарний вигляд, споживчі властивості, всі аксесуари, пломби, ярлики, наклейки, етикетки, а також товарний або касовий чек та інші документи, видані покупцю при продажі товару.

    Обмеження № 2. Існує перелік непродовольчих товарів, які не можна замінити, або повернути, якщо вони якісні. Перелік складається з 27 пунктів і є вичерпним. З переліком цих товарів ви можете ознайомитися в додатку 172-94-п до ЗУ «Про захист прав споживачів».
  • Ми не можемо прийняти товар назад, якщо:
    • З моменту покупки товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
    • Товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто ним користувались;
    • При перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування;
    • Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару або порушена упаковка.